نمونه قوانین و مقررات در وب سایت

سارا فرقانی دوشنبه 1401/01/22

نمونه قوانین و مقررات در وب سایت 

سایت ساز و فروشگاه ساز هُما

 

 

نمونه شماره 1

 

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی هما

 
استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “هما” و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “هما” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “هما” از منابع زیر تامین می‌شود:

1- اطلاعاتی که توسط نمایندگی های کالا ارائه می‌شوند.

2- اطلاعاتی که از سایت‌های معتبر خارجی ترجمه می‌شوند.

از این رو فروشگاه اینترنتی “هما” هیچ مسوولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.

فروشگاه اینترنتی “هما” هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

فروشگاه اینترنتی “هما” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید ، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی “هما” شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به فروشگاه اینترنتی “هما”می باشد.

فروش و تحویل سفارش در صورتی که هما به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه خواهئ شد. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

مدت گارانتی و نام شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات هر کالا ذکر شده است. در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد.

شرایط برگشت کالا:

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “91004025-021 “و یا ایمیل  info@homais.com یا “فرم برگشت از فروش” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.(خاطرنشان می سازد این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد)

در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد.

خریدار به مدت 7 روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.

این انصراف برای کالاهای زیر امکان پذیر نمی باشد:

– کالاهایی که قیمت آنها توسط نوسانات بازارهای مالی و ارزی تعیین می شود.
– کالا های ابزار دقیق و اندازه گیری که از حساسیت خاصی برخوردار هستند.
– با توجه به شرایط کالا، کالا های با قیمت بالای 500000 تومان برای این گروه از کالا نیاز به دریافت پیش پرداخت می باشد. پس از دریافت پیش پرداخت و تایید سفارش امکان انصراف از خرید تحت هیچ شرایطی مقدور نمی باشد. و در صورت انصراف از خرید، بیعانه به مشتری عودت داده نخواهد شد.

عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “91004025-021 ” یا ایمیل info@homais.com یا “فرم برگشت از فروش” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.

 

نمونه شماره 2 

 

به سایت فروشگاه اینترنتی هما خوش آمدید؛ تمامی افرادی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم شامل مهمانان یا افراد ثبت نام کرده که از محتوای وب سایت هما استفاده می‌کنند، باید شرایط زیر را به صورت کامل بپذیرند. محتوای این صفحه و شرایط و ضوابط استفاده از وب سایت ممکن است در هر زمانی بدون اطلاع به کاربران تغییر کند. تمامی تغییرات اعمال شده در این صفحه قابل مشاهده خواهند بود.

 

دسترسی به وب سایت

خدمات و محتوای این وب سایت به جز در مواردی خاص به صورت کامل رایگان بوده و در دسترس همه عموم قرار دارد. بنابراین درصورت عدم دسترسی به این وب سایت به هر دلیلی یا قطع خدمات و مسدود شدن محتوای وب سایت، ما هیچ گونه مسئولیتی را قبول نخواهیم کرد. اگرچه محتوای این وب سایت بسیار قابل اعتماد است، ما ضمانت نمی‌کنیم که این وب سایت و محتوای آن، بدون اشکال و خطا باشد. بنابراین در استفاده از محتوای آن هیچ گونه مسئولیتی در هیچ موردی را قبول نخواهیم کرد. تمامی لینک‌های خارجی داده شده تنها برای اطلاع رسانی بوده و این وب سایت هیچ گونه مسئولیتی را درقبال محتوای آن‌ها ندارد.

مالکیت حقوقی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت و محتوای آن از جمله حقوق کپی رایت نزد ما محفوظ است. هیچ یک از محتوای ما کپی برداری از منابع داخلی و فارسی نبوده و اکثر محتوای موجود به صورت اختصاصی تولید شده اند. به دلیل آن که محتوای موجود به صورت اختصاصی تولید می‌شوند، کپی برداری از آن با ذکر آدرس وب سایت هما و همچنین کسب اجازه از مدیر وب سایت از طریق فرم تماس با ما بلا مانع است. همچنین استفاده غیر شخصی از محتوای وب سایت نیز درصورت عدم داشتن اجازه کافی، ممنوع است. در غیر این صورت ما این اجازه را به خود می‌دهیم تا از فرد و وب سایت کپی کننده شکایت کرده و یا وب سایت خاطی را از لیست نتایج موتورهای جستجوگر معروف از جمله گوگل و بینگ حذف نمائیم.

 

حریم شخصی افراد

هیچ یک از اطلاعات وارد شده حساس در این وب سایت (از جمله ایمیل‌ها، شماره تلفن و موبایل‌ها و سایر موارد) منتشر نخواهد شد و به صورت کامل نزد ما محفوظ خواهد ماند. برخی از اطلاعات پایه‌ای شما مانند آدرس IP توسط سرویس‌های آمارگیری (ازجمله Google Webmasters و Google Analytics) جمع آوری خواهند شد که فقط و فقط برای افزایش رضایت کاربران از این وب سایت استفاده قرار خواهند گرفت. اطلاعات غیرحساس مانند نام، نام خانوادگی ممکن است در قسمت‌های مختلف سایت از جمله قسمت نظرات به صورت عمومی نشان داده شوند.

 

شرایط و ضوابط استفاده از فروشگاه هما

 

استفاده از فروشگاه اینترنتی هما به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
1- خرید کالا از فروشگاه اینترنتی هما بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
2- محصولات این سایت براى استفاده شخصی و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی
 info@homais.comدرخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.
3- کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات، مانع تکمیل مراحل سفارش خواهد شد.
4- فروشگاه اینترنتی هما هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد ناقص سایت که می تواند ناشی از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشد (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
5- ارتباط فروشگاه اینترنتی هما با کاربران از طریق homais.com برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.
9- فروشگاه اینترنتی هما به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
10- هدف از ایجاد بخش نظرات در فروشگاه اینترنتی هما، اشتراک گذاری تجربه خرید محصولاتی است که به فروش می رسد. بخش نظرات فروشگاه اینترنتی هما با دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد که پس از بررسی و تایید کارشناسان، امکان مشاهده وجود دارد. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شود و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی آید. فروشگاه اینترنتی هما در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد و نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی فروشگاه اینترنتی هما درباره محتویات نظر نیست.

 

شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

 

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی هما، سایت homais.com به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.
1- فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی هما درج نموده است.
2- فروشنده ثبت سفارش کالا و مشخصات ارسال سفارش را به اطلاع خریدار می رساند.
3- ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است.
4- در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نمایند.
5- پرداخت وجه کالای خریداری شده فقط از طریق پرداخت از طریق درگاه اینترنتی امکان پذیر است و انواع دیگر پرداخت اعم از پرداخت در محل یا کارت به کارت و …. امکان پذیر نمی باشد.
6- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف خریدار، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.
7- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل، مترو و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
8- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای خریدار ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. بدیهی است که فروشنده هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
9-زمان ارسال کالا برای تهران و شهرستان ها بین 5 تا 7 روز کاری و ساعت تحویل 9 الی 17 می باشد.

10- هزینه ارسال کالا برای سفارشات با مبلغ بالاتر از 200.000 تومان رایگان، و برای سایر سفارشات مبلغ 15.000 تومان می باشد که این هزینه به مبلغ سفارش اضافه می گردد.
11-جهت عودت کالا می بایست با داخلی های 113 و 306 هماهنگ نمائید.

 

نمونه شماره 3 

 

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی گروه هما

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی گروه هما به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی گروه هما و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی گروه هما از سوی کاربر است .لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی گروه هما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی گروه هما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی گروه هما اقدام نماید.

 

 سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی گروه هما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.فروشگاه اینترنتی گروه هما متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی گروه هما ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی گروه هما، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی گروه هما جزئی از اموال این فروشگاه اینترنتی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی گروه هما است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی این گروه محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

فروشگاه اینترنتی گروه هما به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن  از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در پایگاه اطلاعاتی فروشگاه اینترنتی به وسیله مدیر سیستم رسید شده و پیش فاکتور از طریق ایمیل ارسال و سپس در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه اینترنتی گروه هما همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی گروه هما به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی گروه هما محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند. فروشگاه اینترنتی گروه هما مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی گروه هما محفوظ است.

فروش و تحویل سفارش

مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی"گروه هما"درج شده و فروشگاه اینترنتی "گروه هما" به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.

در صورتی که تامین کننده و صاحب برند به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید

.

شرایط ثبت نام

    ·  ثبت نام یا ورود با اسم کاربری

    ·  انتخاب کالای مورد نظر

    ·  انتخاب گزینه پرداخت نهایی و تایید سفارش

 

قبل از ثبت هرگونه سفارش ( از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی ) ، ثبت نام درسایت الزامی است . ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید.کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (18 سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود از سایت خرید نمایند.

 

انتخاب کالای مورد نظر

با کلیک بر روی کالا به صفحه مشخصات کالا رفته و پس از مشاهده تمامی عکس ها در صورت تمایل بر روی عکس کالا کلیک کرده تا آنرا بزرگتر مشاهده کنید. بعد از انتخاب محصول مورد نظر فقط با یک کلیک آن را به سبد خرید خود اضافه کنید . در پایان بعد از تمام شدن خرید می توانید به سبد خرید خود رجوع کرده و محصولات موجود در آنجا را مرور کنید. سپس هر تغییر لازمی را در سبد خرید خود اعمال کرده و سرانجام به مرحله پرداخت نهایی رجوع کنید تا مراحل خرید شما از فروشگاه اینترنتی ما به پایان برسد .


 

روش های پرداخت

      روش های پرداخت در فروشگاه گروه هما به شرح زیر می باشند :

  • پرداخت آنلاین
  • پرداخت به کارت یا حساب ملت

 

روش های ارسال

سفارشات در شهر تهران توسط پیک ارسال می گردند و هزینه ارسال نیز رایگان می باشد. در سایر استان ها غیر از شهر تهران و شهرهای مجاور تهران ، سفارش ها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یا تیپاکس ارسال می گردد.

 

هزینه ارسال

هزینه ارسال سفارشات در زمان نهایی شدن سفارش بصورت اتوماتیک محاسبه و در قیمت نهایی منظور میگردد.

 

 مدت زمان تحویل کالا

مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران حداکثر 1 روز کاری می باشد.

توجه:  سفارش های ارسالی شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیرمترقبه، در یک بازه زمانی 2 ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل سفارش حضور داشته باشند، در غیراینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد. 

با انتخاب روش ارسال تیپاکس، در صورتیکه سفارش قبل از ساعت 15 نهایی شده باشد در همان روز به تیپاکس تحویل خواهد شد و پس از این ساعت در اولین روز کاری بعد تحویل خواهد گردید.

سفارش هایی که قرار است از طریق پست ارسال گردند، در صورتی که قبل از ساعت 12:30 نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست خواهند شد ، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند ، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید.

شرکت پست نیز معمولاً 24 تا 48 ساعت بعد سفارش را به مقصد خواهند رساند.

 

خدمات پس از فروش

 7 روز امکان استرداد محصول

در صورت هر گونه اشتباه از سوی گروه هما اعم از ارسال محصول اشتباه یا وجود ایراد و نقص در محصول ، سفارش شما به صورت رایگان مرجوع شده و در این موارد فروشگاه بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد ، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری را عودت می نماید .

راهنمایی و مشاوره برای خرید

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات ، نحوه سفارش ، تعیین سایز و موارد دیگر ، فروشگاه اینترنتی گروه هما راه های ارتباطی متفاوتی فراهم آورده است . شما می توانید با تلفن 02191004025 در ساعات کاری 9 تا 17 در ارتباط باشید.

 

نکات مهم در هنگام تحویل سفارشات

مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.


توجه:  در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید ، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.

در زمان ارسال سفارش توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید ، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت.

 هنگامی که سفارش تحویل گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نمایند.
در این موارد فروشگاه بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری را عودت می نماید. در این حالت مشتری هیچگونه هزینه مازادی پرداخت نخواهد کرد.