دسترسی آزمایشی رایگان

مدیر فنی یکشنبه 1401/01/28

نسخه آزمایشی رایگان

نرم افزار تحت وب هُما

 

در زندگی مدرن امروز تقریبا محال است که بتوانیم بدون استفاده از سرویس های ابری، زیرساختهای دیجیتال و نرم افزارهای تحت وب، امورات مربوط به کسب و کارمان را به صورت بهینه پیش ببریم. چه بهتر که هنگام تغییر زیرساخت و یا افزودن یک فناوری جدید و قبل از پرداخت هزینه برای آن، بتوانیم نسخه دموی رایگان را بصورت آزمایشی از نرم افزار یا زیرساخت مورد نظر خود در دسترس داشته باشیم و بررسی کنیم.


نسخه ابری و سرویس های تحت وب نرم افزار جامع هُما بسیاری از نیازهای کسب و کارهای متوسط و کوچک SME)Small and Medium-Sized Enterprises) را برطرف می کند؛ در ادامه این مطلب نحوه فعالسازی و دریافت دسترسی به نسخه آزمایشی رایگان نرم افزار هما را آموزش خواهیم داد.

 

نسخه پیام دهی SMS Marketing

نسخه بازرگانی و حسابداری 

نسخه صندوق فروشگاهی 

نسخه سایت ساز CMS و مدیریت محتوا

 

اگر نیاز به خرید نسخه پیام رسان و یا نسخه بازرگانی و حسابداری نرم افزار هما را دارید؛ پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا از نسخه یک ماهه رایگان استفاده کنید تا با امکانات و محیط نرم افزار آشنا شوید و موارد مورد نیاز خود را بررسی کنید.

برای دریافت نسخه رایگان نرم افزار هُما، ابتدا وارد سایت Homais.com شوید؛ سپس روی دکمه نسخه آزمایشی که در بالای صفحه می باشد و در عکس تصویر زیر نشان داده شده است کلیک کنید.

 

دریافت نسخه آزمایشی نرم افزار هما

 

پس از ورود به صفحه جدید، فرم زیر را کامل کنید.

 

نسخه آزمایشی در وب اپلیکیشن هما

 

1- نسخه مورد نظر خود را از بین نسخه حسابداری و فروش هما و نسخه پیامدهی هما انتخاب کنید.

2- سپس روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید تا درخواست شما برای کارشناس مربوطه ارسال شود.

پس از ثبت درخواست، فرم شما توسط کارشناس بررسی می شود و پس از فعال سازی از طریق پیامک و تماس تلفنی به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

 

تیم پشتیبانی و استقرار هُما در دوره آزمایشی تلاش می کنند تا شما تجربه ای عالی داشته باشید.