ماژول پاسخگوی اتوماتیک پیامکی

آرمین اکبری سه‌شنبه 1402/05/03
برای پاسخگویی اتوماتیک و در جواب پیام مخاطبان از پاسخگوی اتوماتیک استفاده کنید. ابتدا درج پاسخگوی جدید را بزنید و کد مورد نظر را تایپ سپس متن پیامک را بنویسید و ذخیره کنید.

فایل‌های صوتی راهنمای تنظیمات کد پاسخگو:

ماژول پاسخگوی اتوماتیک پیامکی هنگامی که می‌خواهیم متنی به صورت اتوماتیک در پاسخ به جواب مشتری ارسال گردد از پاسخگوی اتوماتیک استفاده می‌کنیم.

روش استفاده از ماژول پاسخگویی اتوماتیک پیامکی

درج پاسخگوی جدید را می‌زنیم و کد مورد نظر را تعریف می‌کنیم و متن پیامک را نوشته، ذخیره می‌کنیم.

ماژول پاسخگویی اتوماتیک پیامکی نرم افزار هما

به عنوان مثال اگر بخواهیم زمانی‌که مخاطب کد پاسخگوی 1 را برای ما ارسال ‌می‌کند، متن پیامک «با تشکر» به‌صورت اتوماتیک برای ایشان ارسال گردد، کد پاسخگو را «1» تعریف کرده و در کادر پایین متن پیامک «با تشکر» را می‌نویسیم و ذخیره می‌کنیم.

آموزش استفاده از ماژول پاسخگوی اتوماتیک پیامکی

پرسش‌های متداول FAQ
 

چگونه یک نسخه از پیام دریافتی را برای من ارسال کند؟

برای ارسال یک نسخه از پیام دریافت شده به یک شماره موبایل مشخص، بعد از تعریف کد پاسخگو انتهای صفحه شماره موبایل مد نظر را وارد کرده سپس "چک باکس" ارجاع به موبایل(مربع سفید رنگ، گوشه بالا-سمت راست از فیلد شماره موبایل) را تیک بزنید.

اتو رفرنس autoReference چیست و چگونه کارمی‌کند؟

اگر مرجع پاسخگویی را روی autoReference بگذاریم، عملکرد پاسخگویی به مخاطب دقیقا با همان شماره ای انجام خواهد شد که پیام روی آن شماره دریافت شده است.

چطور شماره این اشخاص را در E-CRM بطور اتوماتیک ذخیره کنم؟

ماژول پاسخگو می‌تواند بطور اتوماتیک شماره موبایل اشخاصی که به شما پیام ارسال می‌کنند را در بخش دیگری از سیستم تحت عنوان اتوماسیون بازاریابی یا E-CRM ذخیره کند. این کار مزایای متعددی دارد، مثلا بعدا که می‌خواهید به همین شماره‌ها ارسال انبوه انجام دهید کار شما راحت شده. یا روی یک رده‌بندی خاص از شماره‌های ذخیره شده عملیات سناریو را تعریف کنید(به راهنمای تعریف سناریوی بازاریابی مراجعه کنید).